نماشویی ارزان با واترجت
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نماشویی ارزان با واترجت
دو شنبه 31 مرداد 1401 ساعت 10:52 | بازدید : 55 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

با توجه به رشد صنعت و تکنولوژی در ایران و جهان، اکثر مشاغل توانسته اند، رشد و پیشرفت چشمگیری در کیفیت و سرعت عمل انجام کار خود داشته باشند. نماشویی نیز با کمک همین پیشرفت در صنعت و تکنولوژی توانسته است شرایط خود را بهبود ببخشد. تنوع در ابزارآلات و وسایل مورد استفاده نماشویی یکی از فاکتور های پیشرفت های علمی و فنی بشر است. یکی از این ابزار ها، واترجت است که با استفاده از آن می توان نما را به خوبی نماشویی کرد.

واترجت چیست و چه کاربردی در نماشویی دارد؟

دستگاه واترجت از چند قسمت مهم تشکیل شده است که در این مقاله به معرفی مهمترین بخش های آن می پردازیم. نازل به بخشی از واترجت گفته می شود که آب از آن با سرعت زیاد خارج شده و به سطح مورد نظر می ریزد. مخزن فضایی است که آب درون آن قرار دارد و با کمک پمپ فشار قوی، آب را با فشار خیلی زیاد به سمت نازل هدایت می کند. در نهایت می توان گفت که واترجت ابزاری در نماشویی ساختمان است که آب را با فشار خیلی زیاد به سمت نما می ریزد و نما را با قدرت آب، تمیز می کند. این ابزار در نماشویی و شستشوی نمای ساختمان بسیار کاربرد دارد و همواره مورد استفاده است.

هزینه نماشویی با واترجت چقدر است؟

هزینه های نماشویی وشستشوی نمای ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد، که یکی از این علل، ابزاری است که در هنگام کار مورد استفاده قرار می گیرد. به غیر از ابزار، روش دسترسی به نما، متریال مورد استفاده، مساحت کار ، تعداد نیروی انسانی و سایر عوامل دیگر در قیمت گذاری نماشویی نقش دارند. اما اگر نمای ساختمان شما یک نما با متراژ معمولی باشد و میزان آلودگی آن به اندازه ای باشد که با استفاده از واترجت خالی یعنی بدون سایر مواد شوینده و با کمک ارزان ترین روش دسترسی به نما یعنی طناب نماشویی شود، قطعا هزینه های آن به مراتب از سایر روش ها و با استفاده از متریال دیگر مثل سیلیس و دیسکلر ارزان تر است.

تیم نماشویی کارویس و استفاده از واترجت ارزان

مجموعه ساختمانی و کلینیک آنلاین کارویس همواره در تلاش است تا با کمک به روز ترین ابزار و تکنولوژی، همچنین جدید ترین متد نماشویی و استفاده از با کیفیت ترین متریال موجود در بازار، ساختمان شما را نماشویی کند و رضایت مشتریان خود را با توجه به کیفیت بالای کار جذب کند. مقایسه شرکت کارویس با سایر شرکت های خدمات نماشویی به شما این اطمینان را می دهد که کارویس درست ترین انتخاب است.

نماشویی ارزان با واترجت



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 6
:: بازدید سال : 17
:: بازدید کلی : 1934